Wednesday, January 8, 2014

Urban Decay Naked 1, 2 ve 3 Karşılaştırma - Urban Decay Naked 1, 2 ve 3 Comparison


Ah şu Urban Decay Naked paletleri! Hepimizin aklında, hepimizin alacaklar listesinin başında değil mi? Eh hal böyle olunca da yenisi çıkınca hemen merak ediyor ve alıyor muyuz? Özellikle benim gibi far severler benim gibi meraktan çatlıyor mu? Hayır mı? Sadece ben olabilirim o evet :))) Naked 3 Ürün İncelememin yazısını ŞURAYA tıklayarak okuyabilir ve videomu da izleyebilirsiniz. Bugün de sizlerle gelen istek üzerine Urban Decay Naked 1, 2 ve 3'ü karşılaştırıyorum hem de nasıl ayrıntılı nasıl ayrıntılı :) Naked 3 teki her rengi swatchlayıp, diğer paletlerdeki benzer renklerin neler olduğunu, en çok sorulan sorulara cevabımı yani "Bir palet seçmek zorunda kalsam hangi paleti seçeyim?" ve "Naked 1 ve 2 elimde varsa 3'e ihtiyacım var mı?" ve çok daha fazlasını paylaşıyorum. Çok şey var yine çooook :)) İyi seyirler..."

Oh boy, these Urban Decay Naked palettes! They are all of our mind and on top of our wish list, am I wrong? No wonder we rush to the stores when they bring out a new one! Especially eyeshadow lovers like myself go nuts for these! :) No? You don't? Alright, it could be just me then :))) You can read my blog post about my Naked 3 Review by clicking HERE and also watch my video too. Today, I wanted to share my comparison of Urban Decay Naked 1,2 and 3 palettes with tons of swatches from the 3 and all the others which are similar to the 3, and also I answer the most frequently asked question which is "Which palette would you pick if you had to choose one?" and "If I have Naked 1 and 2, do I really need Naked 3?" As always there is a lot more in the video! Hope you enjoy...

  youtube     facebook    instagram  

3 comments:

  1. Çok güzel bir video olmuş bu paletlerden hiç birini alamadım aylardır yok yok yok 3 gelecek diyor mağzadakiler ama ben de bi şansım olsaydı kesinlikle 1 i alırdım ama denizcim burada yok yok

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh canım çok üzüldüm, neden göndermiyorlar hiç anlamış değilim :(
      çok teşekkürler tatlım, beğenmene çok sevindim :)

      Delete
    2. HAMİLELİKTE GÜNEŞ KREMİ KULLANIMI Hamilelikte güneş kremi kullanımı son derece hassas bir konudur. Özellikle sıcak yaz aylarında güneş ışınlarının çok dik geldiğini ve ultraviyole ışınlarına mağruz kalındığını unutmamız gerekiyor.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...