Thursday, December 5, 2013

Maybelline Big Eyes Rimel / İlk İzlenim - First Impression

Her makyaj sever gibi ben de yeni bir rimel çıktığı zaman denemek istiyorum tabiki :) Maybelline'in Big Eyes rimeli de bunlardan biriydi. Özellikle iki fırçasının olması, bir kısmının üst diğer tarafının da alt kirpikler için olması harika bir fikir gibi geldi bana. Peki beğendim mi? Gün içinde nasıl durdu? Benim dayanıklılık testlerimden (Evet doğru okudunuz :D) geçebildi mi? Bu soruların cevabı ve Amerika'da bir mağazadan sizlere seslenmem ve daha fazlası için videomu izleyin :) Umarım beğenirsiniz...

As all the makeup lovers would want, I also want to try a new mascara whenever I see one :) Maybelline's Big Eyes mascara was one of them. I found it brilliant when I saw that it has 2 brushes, 1 for the upper lashes and 1 for the lower. Well, did I like it? How did it hold up during the day? Did it pass my durability (Yep you read it right :D) tests? Click the video below for the answers to these questions and a lot more. Hope you enjoy...

  youtube     facebook    instagram  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...