Sunday, May 5, 2013

Sephora Alışverişi - Sephora Haul

Alışverişi, kim, ne almışı merak etmeyenimiz var mı acaba? Benim favorilerimden biri alışveriş videoları ve yazıları olduğu için geçtiğimiz hafta Sephora'dan aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle belirtmek isterim ki burada gördükleriniz benim uzun zamandır denemek istediğim ürünler. Sephora'nın %15 indirim kuponu elime geçince neyi bekliyorsun Deniz, içinde kalmasın dedim ve kıydım paraya :) 

Benefit'in Powderflage ürününü yıllardır göz altı concealerımı sabitlemek için kullanıyordum, bitince daha önce bir çok kişi tarafından önerilen Laura Mercier'in Secret Brightening toz pudrasını denemek istedim. Make Up For Ever'ın HD High Definition pudrası da hep merak ettiğim bir pudraydı, onun da ufak boyunu basketime attım. Bumble & Bumble saç ürünleri de hep duyduğum ama fiyatlarından dolayı pek yanına yaklaşamadığım ürünlerdi, ufak boylarını görünce Straight Blow Dry ve Styling Lotion ürünlerinde karar kıldım. Lisa Eldridge'in neredeyse her videosunda kullandığı Clinique'in Airbrush Concealer'ını da sepete eklememek olmazdı. En son olarak da yine methini çok duyduğum Sephora'nın 4 Step Buffer'ını da atıverdim :) Umarım günlük merak dozunuzu almışsınızdır, siz de yakın zamanda aldığınız ürünleri paylaşırsanız ben de dozumu almış olurum :))

Who doesn't like shopping and seeing who got which products? Since I love watching haul videos and reading haul posts, I decided to share my latest Sephora haul with you. First I have to mention that these products have been on my wish list for a very long time. After I received %15 off coupon from Sephora, I asked myself what I've been waiting for and decided to splurge. 

I've been using Benefit's Powderflage to set my under eye concealer for years, when I ran out of mine I decided to pick Laura Mercier's Secret Brightening Powder which is recommended to me by so many people. Next, I added a small size of Make Up For Ever's HD High Definition powder, because I always wanted to try this. I've heard so much about Bumble & Bumble's hair products but I always passed by because of their hefty price tag. When I saw their travel sizes, I decided to pick Straight Blow Dry and Styling Lotion to try out. I had to add Clinique's Air Brush Concealer to my shopping bag, because I see Lisa Eldridge use it all the time. Lastly, I added Sephora's 4 Step Buffer, which I heard that it's quite good from many people. I hope you got your daily curiosity dosage, I could get mine if you share what you bought recently :))

♥  youtube     facebook    instagram  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...