Thursday, May 16, 2013

Mezuniyet ve Balo Makyajı - Graduation and Prom Makeup

Son günlerde mezuniyet ve balo makyajı videosu çekmem için bir çok istek aldım. Eh, 3 mezuniyet törenine bizzat ben katıldığım için bu konuda biraz tecrübeli sayılırım :) Mezuniyet ve balo mankyajı ve tavsiyelerimi izlemek için videoya TIK :) Umarım beğenirsiniz...

I've been receiving a lot of requests to film a graduation & prom makeup recently. I do have a lot of experience since I attended 3 commencements of my own before :) Click the video below to watch me doing a graduation makeup and giving some tips and tricks... Hope you enjoy...
♥  youtube     facebook    instagram  

2 comments:

  1. of haziranda kep atma törenim olacak ve ben cildime ne sürsem bilmiyorum, hava istanbulda felaket sıcak deniz :( akmayan bir şey olsun istiyorum. cildimde çok sorun yok, baz + renkli nemlendirici + stay matte pudra düşünüyorum. renkli nemlendirici olarak önerin var mı? aklımda nars var..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cildin sorublu degilse dedigin gibi hafif seyler kullanabilirsin Ben laura Mercierin renkli nemlendiricisini cok begeniyorum. Ama 20 gunes koruyucu faktor varmis icinde. Eger flasli fotograf cekilceksen icinde SPF olmazsa daha iyi olur cnm. Ama yine de gunluk kullanim icin oneririm cok ;)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...