Monday, March 18, 2013

Instagram Hafta 2 - Instagram Week 2


Sonunda denemeye karar verdim :) Elf'in Pudra Fırçası / Finally decided to pick it up :) Elf's Powder Brush ♥ Bardağa gülen yüz çizen bir yer sevilmez mi? / Wouldn't you like a coffeeshop where they draw a smiley face on your cup ? ♥ Lila oje! Bence bir başka güzel duruyor :) / Lilac nail polish! I think it looks special :) ♥ Elf'ten yeni ürün. Güzel bir düşünce değil mi? Rimel icin tercih etmem ama koyu renk farlar sürerken farın yanaklara dokulmesini engeller gibi... / New from Elf. Isn't it a good idea? I wouldn't use it for mascara but it would suit well when you use dark eyeshadows... ♥ Youtube'da yeni video! Saç Bakımı ve Saç Düzleştirme Rutini / New video on Youtube! Hair Care and Straightening Routine ♥ Günün kıyafeti Bordo pantolon, zımbalı kısa bot, beyaz t-shirt, siyah deri ceket, siyah atkı ve siyah çanta / Outfit of the day. Bordeaux pants, studded ankle boots, white t, black leather jacket, black scarf and black purse ♥ Yeni Iphone kılıfım vuhuuuu / My new Iphone case woohoo Saç bakımı videomda saçmalarken :) / Fooling around while filming my hair care routine video :)

Instagram hesabınız varsa sayfamı takip edip, hem videolardan hem blog yazılarımdan, hem de ortaya karışık fotoğraflarımdan ilk defa siz haberdar olabilirsiniz :) Aşağıdaki resime tıklayın ve sayfamı ziyaret edin...

If you want to be the first to know about my videos, blog posts and my random photos, don't forget me to follow me on instagram :) You can click the picture below and visit my page...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...