Sunday, September 23, 2012

Get Ready with me - Benimle Hazırlan



I love watching get ready with me videos. I think they are so fun to watch and I thought they would be as much fun to film too. I wasn't wrong :) I filmed my first get ready with me video in which I explained how I did my makeup and my outfit of the day.


Benimle hazırlan videolarını izlemeği çok seviyorum. İzlemesi çok eğlenceli olduğun için düşündüm ki çekmesi de çok eğlenceli olur. Yanılmamışım :) İlk Benimle Hazırlan videomda o günkü makyajımı nasıl yaptığımı ve günün kıyafetini anlattım. 




I also included a small giveaway at the end. I saw this small kit while I was shopping and I immediately thought about my subscribers and how much they would appreciate this try kit from wet n wild. So I decided to do a giveaway. It includes an eyeshadow trio; which has amazing colors, a black small eyeliner, a browny nude lipgloss and a mascara. It's very easy to join the giveaway and the last day to enter is Oct, 13.

En sonunda da ufak bir hediye çekilişi koydum. Alışveriş yaparken, wet n wild'ın bu ufak deneme setini görünce ilk aklıma takipçilerim geldi. Ben de bir hediye çekilişi yapmağa karar verdim. Bu ufak set, harika renklerden oluşan üçlü far setinden, siyah bir göz kaleminden, kahverengimsi ten rengimsi bir lipglosstan ve bir rimelden oluşuyor. Çekilişe katılmak çok kolay ve son katılım tarihi 13 Ekim. 


Select to watch on Youtube for the extra links, the giveaway rules and lists of products I used. Hope you enjoy!

Daha fazla bilgi, çekilişe katılım kuralları ve kullandığım ürünlerin listesi için videoyu Youtube'da izlemeyi seçebilirsiniz. Umarım beğenirsiniz!


1 comment:

  1. Çekilişne youtube dan katıldım :) umarım bu güzel çekilişi kazanabilirim. Bu arada bendeki çekilişede mutlaka bekliyorum http://cokbilmiscadi.blogspot.com/2012/09/bu-cekilis-benden-ahali.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...