Monday, September 3, 2012

August Favourites - Ağustos Favorileri

I'm here with another monthly favorites video. I know everybody says the same thing over and over again. But, I'm gonna have to agree with them this time. August really flew by, do you know how I could tell? Because I included 2 products which were featured in my July favorites video and I totally forgot that I included them. It feels like I just started using them a couple of weeks ago hehehehe. Anyway, I hope you like my August favorites video...

Yine bir aylık favoriler videosu ile karşınızdayım. Biliyorum herkes sürekli aynı şeyi söylüyor ama bu sefer ben de onlara katılmak zorundayım. Ağustos ayı benim için uçtu gitti, bu sonuca nasıl vardığımı biliyor musunuz? Çünkü, geçen ayki favorilerimde bahsettiğim 2 ürünü bu ayki favorilerim arasına da dahil ettim ve baya baya onları sanki ilk defa kullanıyomuşum ve daha önce hiç bahsetmemişim gibi anlattım. Sonra videomu düzenlerken farkettim ve o kısımları çıkardım :D . Bana kalırsa sadece bir kaç hafta önce aldım onları hehehehe. Her neyse, umarım Ağustos favorileri videomu beğenirsiniz...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...